[Epitesz-barkacs] szolgaltatovaltason gondolkodom

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Júl. 28., Sze, 15:21:27 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> a kérdés, hogy a többi " szolgáltató " (enternet, T-Com, stb)
> is előre szedi a pénzt?

Ezzel én se voltam sosem tisztában, de most, hogy váltottam szolgáltatót meg
díjcsomagot, utólag kijött egy számla pl a vezetékesre. Ebben van egy negatív
tétel, és egy sokkal kisebb összegű pozitív tétel. Lehet a csoportos beszedési
miatt visszautalják a különbözetet. Árammal már jártam így.

Az előző internetszolgáltató viszont küldött egy helyesbítő számlát, de már nem
utaltam (az nem csoportos volt), így az csípőből jó lett, amit meg küldtek egy
kicsi tételt a tört hónap miatt, azt kézzel utaltam. Ez tutira utólagos volt.