[Epitesz-barkacs] arnyekolas

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Júl. 28., Sze, 18:52:32 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2010.07.28. 17:56:42 +2h-kor írta:

> Pont ez a bizalomhiány oka: nincs amiben csukott szemmel is
> megbízhatnál.

2009. okt. 12. ... Elsősorban a bizalomhiány, a normazavarok és
igazságtalanságérzet jellemzi a magyar társadalmat - derül ki a Tárki idén
tavasszal, ...

www.tarki.hu/hu/research/gazdkult/gazdkult_elemzeszaro_toth.pdf

Tóth István György, a TÁRKI Társadalomkutatási Intézet Zrt. vezérigazgatója
Bizalomhiány, normazavarok, igazságtalanságérzet és paternalizmus a magyar
társadalom értékszerkezetében címmel megtartott előadásában európai
közvélemény-kutatási adatokra, valamint intézetének kutatási eredményeire
hivatkozva arról beszélt, hogy a magyar társadalom zárt értékszerkezetű,
magába forduló, bizalomhiányos. Ez utóbbi főleg az intézményekkel szemben
nyilvánul meg. A magyarok többsége nem fogadja el az egyenlőtlenségeket, a
társadalom működését igazságtalannak tartja, „egyszerre paternalista és
infantilis”.