[Epitesz-barkacs] szolgaltatovaltason gondolkodom

Erdos Zoltan silverst at t-online.hu
2010. Júl. 30., P, 11:00:42 CEST

Csak egy adalek :

elore bejelentett aramszunet, ami a fel varost erinti.
az upc nem szolgaltat, mert nincs aram (nalam van).
ezt mar a heten eljatszottak egyszer 8-tol fel4-ig (mert mikor is
dolgoznak az irodakban)
valoszinuleg a muszaki illetekes aluliskolazott lehet, mert ilyen
esetben egy genaratort azert be lehetne kotni...
en meg nem gyozom magyarazni a kuncsaftoknak, hogy nem megyek ki netet
javitani, mert nem en vagyok a hunyo..

ja es nuku bejelentes, ugyfelszolgalatos is ugy vadassza ki (kb 10 perc
alatt) hogy ez a bibi... tehat hazon belul is gond van az
infoaramlassal.. :-(

Z.