[Epitesz-barkacs] baumax fahaz katranypapir nelkul

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Júl. 30., P, 17:49:22 CEST

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2010.07.30. 15:42:35 +2h-kor írta:

> Sztem szegelve van.

találtam az alábbi 2mondatot:
http://www.tetoplusz.hu/Tetoszigeteles/Magasteto_szigeteles/Bitumenes_tetofede
s_hullampalan.html

"A tetőfedés aljzatául egy vízálló OSB lap szolgál, amelyre mechanikai
rögzítéssel és lángolvasztással kerülnek a tetőfedő szigetelő lemezek két
rétegben. Az első réteg bitumenes szigetelés minden esetben üvegszövet
erősítésű a méretstabilizáció miatt és azért, hogy mechanikailag rögzíteni
lehessen."

az OSB és az első, üvegszövetes _közé_  "lángolvasztással" is kerül-e
bitumen? Vagy csak és kizárólagosan "mechanikailag van rögzítve (azaz
négyzetméterenként
CSAK kb 25 db szögecskével)"?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Európa Biztosító Rt.
Átrium Plusz Otthonbiztosítás

5. Vihar

Biztosítási esemény a kockázatviselés helyén legalább 54 km/óra sebességű szél
nyomó
vagy szívóereje által a biztosított vagyontárgyakban okozott közvetlen károk,
valamint a vele
sodort tárgyak nekiütközése,

mennyi szívóerőt bír ki a kb 25db szögecske az üvegszövettel együtt?

mondjuk eddig az  54 km/óra a környéken tényleg nem tépte fel a zsindelyt