[Epitesz-barkacs] szolgaltatovaltason gondolkodom

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Júl. 30., P, 18:15:13 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Asszem 3x425A a fobiztosito, es egy kisebb irodahaz, alul studiok,

Láttam képet egy olyanról (nem jártam ott), ahol középfesz megy be az épületbe,
és a trafó szekuderén 10x100-as sinek vannak. Megsaccoltam, hogy ott legalább
2kA a fázisáram, és akivel beszélgettem erről, ezt vissza is igazolta. Azért
hihetetlen energia kell a számtech cuccokhoz, nem is gondoltam volna. Egy rész
az, ami a gépeket látja el, a másik meg, ami a hőt kiviszi.

Rákérdeztem, hogy ha ennyi a hulladékhő, a fűtés is meg van-e oldva, és ha nem,
a hőszivattyúkkal oldják-e meg szükség esetén. Hát nem, gázzal van megoldva. :-)