[Epitesz-barkacs] szolgaltatovaltason gondolkodom

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Júl. 31., Szo, 22:40:21 CEST

Auth Gábor wrote:

>> Na végre egy átgondolt megoldás.
>
>   http://www.youtube.com/watch?v=FbGyAXsLzIc

Bár a szöveget nem értem, de a képek nagyszerűek, teljesen érthetők.

>   Mert sokat dolgoznak, és abban mindenki kimelegszik... :)

Na jó, persze. De azért mégis.

Belegondoltam, hogy itt akár MW-okról van szó összességében. Ha csak 1MW-ról,
ami 3,3V-on műxik, hát az eszetlenül nagy össz-áramot jelent. Alu kohót
megszégyenítőt. Viszont a prockóban egy tranyó gondolom iszonyú kicsi árammal is
működik, hiszen néhány molekula szinte.

Itt a tranyók milliárdszámra vannak tehát?
Ami rémísztő gondolat, hogy valami szellemi jellegű melót elvégez némileg
mondhatni, hogy harmóniában, nem összevissza egy ekkora tranyóhalmaz az ő
összeköttetéseivel, és az ember uralkodik felette. Vagy nem? :-) Vagy még igen,