[Epitesz-barkacs] akkupotlo

SZIGETI Szabolcs szigi at ik.bme.hu
2010. Jún. 1., K, 13:00:34 CEST

Nem értem! Miért kellene több akkupakk?  Eddig is x képet tudtál egy
töltéssel csinálni, ezután is ugyannyit fogsz tudni.

Ha van a fénykpezőn külső táp csatlakozó akkor egyszerű akérdés, ha nincs,
akkor meg még valahogy bele kéne faragnod az akksi helyére a tápot. Ennél
egszerűbb a magaddal cipelt (biztosan akarod addig cipelni, amig ellősz több
ezer képet?) akkuról tölteni a fényképezőbe való akkut, ha amúgy nincs
villany sehol a környéken.

Szabolcs