[Epitesz-barkacs] akkupotlo

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jún. 1., K, 18:02:57 CEST

vajk fekete  <halaloszto at yahoo.co.uk> 2010.06.01. 15:40:19-kor írta:

> nem irnak olyanokat, hogy ez egy kulonosen akksi gyilkos fotogep lenne, de
> teny hogy akkoriban nem volt szokasa a gepeknek egy keszlet akkuval kibirni
> egy komplett kirandulasnapot.
>
> nincs rajta kulso power csatlakozo, de ket normalis 2000-2500mAh
> ceruzaakksival vakuval is kellene csinaljon 70-80 kepet.

köszi,

vélhető, hogy csak az én kezem alatt pusztultak az akksik
( nem tudtam műszerhiány miatt párba válogatni, meg
esetleg túltöltöttem, meg esetleg túlkisütöttem néha,
meg lehet, hogy xarokat vettem )

eddig (amikor csak a belső memória állt rendelkezésre)
még el voltunk  rozoga akkukkal is, de ha már lett SDkártya,
akkor jobban szeretnénk kihasználni