[Epitesz-barkacs] Eső vs. csemperagasztó

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2010. Jún. 2., Sze, 02:03:34 CEST

Az ötlet jó! Csak itt olyan teraszt csináltattam, aminek a nagyrésze
rendes cserepes tetővel fedett, csak a külső kb. 1,5m nyitott. Viszont
olyan ügyesen csinálták, hogy a padlója befelé lejt, és nem tömör
betonból van, hanem valami kazettás találmány, így jó sokáig jó sokszor
beáztunk. Annyira elbonyolítottam a padló szigetelését, hogy nincs
kedvem hozzányúlni sem.

Gábor