[Epitesz-barkacs] arvizvedelem

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jún. 2., Sze, 22:32:00 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.06.02. 18:09:41 +2h-kor írta:

> Fárasztásilag (magamnak meg kizökkentésileg a megoldhatatlannak tűnő műszaki
> problémámból) kicsit számolgattam azt a fajta gátmagasítást, ami nem
> homokzsák,
> hanem egy H magasságú, s szélességű vályú, amit feltöltenek vízzel, valamint
> arról valahogy (fólia pl) gondoskodnak, hogy a víz a vályú víz felőli részén

2010-05-21
Az árvízi védekezés során eddig 1 millió 400 ezer homokzsákot, mintegy 150
ezer négyzetméternyi fóliát és 30 ezer fáklyát használtak fel
Észak-Magyarországon - közölte Csont Csaba, az Észak-magyarországi
Környezetvédelmi és Vízügyi Igazgatóság árvízvédelmi osztályvezetője pénteken
az MTI-vel...

tehát a fóliát ismerik, homokzsákokkal lesúlyozva a nyomott oldalon
évente más-más mennyiségben, de elég sokat

2008. júl. 27. ... Továbbra is harmadfokú árvízvédelmi készültség van
érvényben a Hernád mentén ... homokot és 15 ezer négyzetméternyi fóliát
használtak fel. ...
www.origo.hu/.../20080727-ezehatszaz-ember-vedekezik-az-arviz-ellen-a-hernad-f
olyonal.html - Tárolt változat - Hasonló

Áradás a Duna, Rába, Lajta, Mura magyarországi szakaszain2009. jún. 27. ...
Eddig 176 ezer homokzsákot, 1000 fáklyát, 1600 négyzetméter fóliát, 280
köbméter homokot és 250 köbméter kavicsot használtak fel az árvizi ...
www.origo.hu/.../20090627-aradas-a-duna-raba-lajta-mura-magyarorszagi-szakasza
in.html - Tárolt változat - Hasonló