[Epitesz-barkacs] arvizvedelem

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jún. 3., Cs, 16:47:55 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.06.03. 16:08:33 +2h-kor írta:

> Ez könnyen meglehet, én meg kíváncsi lennék ezekre a szempontokra.
> Az eléggé meglep, hogy az érintetteknek nincsenek ötleteik, amik mindent
> figyelembe tudnának venni. Nekem, mint kívülállónak, az mozgatja meg a
> fantáziámat, hogy látom a sok szenvedőt a homokzsákokkal, és főleg látom a
> körberakott házakat, hogy kívül-belül ugyanaz a vízszint.

az M6-os elmosott leállósávja után 3 nappal egy tervező mondta, hogy
felül kellene vizsgálni a műszaki szabályzatokat is, mert a
100évenkénti egyszer az elmúlt 10évben 9-szer fordult elő,
akkor azt a 100évenkéntit felül kell vizsgálni

a Zsolt környékén kiöntött mesterséges tó is "megfelelt a szabványnak",
csak az a qrva víz diploma nélkül jobban tudta az útvonalát

az a sok, homokzsákkal szenvedő sajnos porszem a nagy gépezetben

említetted, hogy mennyibe kerülne körbevédened a 30x30m telket
a 120m -nyi hosszon a betonelemekkel.