[Epitesz-barkacs] Fw: Allasfoglalas_zoldfelulet_ertelmezeserol

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jún. 5., Szo, 21:13:56 CEST

Szia Laci!

közben keresgélve  a "rendelet zöldfelületi arány  " szókombinációval
rátaláltam a   http://epiteszforum.hu/node/15046  lapra, ahol
a rendeletek önellentmondásaira is bukkantam, és egy pár hónappal
ezelőtti levélre a lap alján:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
HI, 2010, február 5 - 14:29
Csak egy kis adalék. Már kétszer futottam abba, hogy a homlokzatra
(árnyékolás ) felfuttatott növényzetnél, ha a feszitő huzalok (2mm)
az épülethez rögzítettek a beépítési százalékba a hozalok rögzítési
pontjai által határolt területet beleszámították a beépítettségbe.
Ha mondjuk 4 szint magasan külön acél tartókból - vagy bármiből - a
növény futtatására egy monstrumot tervezek, akkor azt már elfogadnák.

Huszti István

"a huzalok rögzítési pontjai által határolt területet"  szó szerint
keresem, de a rendeleti számítási módot (ami ezt a huzalozást
alátámasztja) még nem találtam, tudsz ebben ötletet adni?