[Epitesz-barkacs] Fw: Allasfoglalas_zoldfelulet_ertelmezeserol

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jún. 5., Szo, 23:46:49 CEST

Merlin Power  <pmerlin.ml at gmail.com> 2010.06.05. 23:08:48 +2h-kor írta:

> No, ha bp18, akkor még a BVKSZ-t ("47/1998. (X. 15.) Főv. Kgy. rendelet a
> Budapesti Városrendezési és Építési Keretszabályzatról
> ") is nézegetheted, elvileg a budapesti előírások a kerületi fölött vannak,
> az ottani előírásokon belül kell a kerületnek maradnia.

nagyon szerencsés lehetek, hogy a neten ezt megtaláltam, csak kispesthez
hasonlóan máshol is illene így tájékoztatni a laikusokat

http://www.kispest.hu/uploads/file/hivatali_ugyintezes/torvenyek_jogszabalyok/
47_1998_X_15_BVKSZ.pdf

2008 jan 31-i állapotban,
és látom, hogy miért kell a telepítéskor a neten regisztrálni

akkor net nélküli gépre nem lehet feltelepíteni, és használni? ügyes :-(