[Epitesz-barkacs] Jozsinak epitesi jog

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jún. 7., H, 12:59:18 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> Józsinak találtam ( meg így közben önmagamnak is  :-) )
> mert miránk a régebbi törvény vonatkozik, szerzett jogaink alapján
>
> http://www.1000ev.hu/index.php?a=3&param=8449

Ebből: 38. §

(4) Az építésügyi hatóság az (1) bekezdés alapján az építési engedély nélkül
vagy az engedélytől eltérő módon végzett építkezés tudomására jutásától
számított egy éven belül, legkésőbb azonban az építmény használatbavételétől
számított tíz éven belül intézkedhetik.

Köszi, ez jól esett! :-)

Még várok egy válaszra, de asszem, ha nem jön, megírom a levelet, amiben leírom,
hogy bizony már jó régóta használatba vettem a kérót, és lehet békén hagyni -
valahogy megfogalmazva az oda való stílusban.