[Epitesz-barkacs] akkutema

Zoltán Ottó Szabó ottomatkft at gmail.com
2010. Jún. 7., H, 21:58:47 CEST

Hello!
Az én terveimben is szerepel cellánkénti töltő készítése,mert meguntam a
boltival való kínlódást!
Én Mega8-ra gondoltam,mert az a tapasztalatom,hogy fejlesztésközben elfogy a
tárterület.
Fejlesztésközben újabbnál újabb "remek" gondolatok jönnek és amennyiben
"kis" AVR-t választottál,akkor nagy munkával kell "helyet csinálni" az új
funkcióknak.
Az egy-két darabos "széria" esetén szerintem nem szabad spórolni az MC
méretével!
Üdv. Ottó