[Epitesz-barkacs] akkutema

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jún. 9., Sze, 00:53:15 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a bevezetéshez szét is kell szedni azt a töltőt, a mellékelt
> buzifejű csavarhoz használandó, és lehet, hogy nincs ilyen speciál fej

Hát igen, az indukciós rezsómban is van egy ilyen csavar, de már korábbról volt
ilyen beköszörült csavarhúzóm. De van sokkal furcsább is.

(Mellesleg szétberheltem az indukciós rezsót újfent, a hőérzékelőjét kiraktam
oldalra, most tudja a belőtt teljesítményt nyomatni korlát nélkül. Sokkal
gyorsabban tudok pl hagymáskáposztát dinsztelni, krumplit sütni... :-) Ha már
nem sikerült a múltkor átvernem a poti sorbakötésével.)