[Epitesz-barkacs] toltesmero

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jún. 9., Sze, 08:20:37 CEST

Mágus Bérprogram Demo   <magus.demo at dpg.hu> 2010.06.09. 00:28:15 +2h-kor írta:

> az akkut  a felhajtható rugós kar szorítja össze a
> mérés idejére.
>
> ha a mutató a "nap" állásban van, van benne erő
> a "borult" állásban a kimerültségre utal
>
> "természetesen" sem gyártó nincs rajta,
> sem típusjelzés
>
> milyen néven lehet forgalomban?

ez  (a leírása szerint) 300mA terheléssel mér
2. ELEMTESZTER R
    Elem és akkumulátor töltötségének a megállapítására alkalmas.
Terheléssel mér ami 300mA-ert jelent ezáltal pontosabb képet kapunk
a mért elemről akkumulátorról.
Fogad AA , AAA, C, D és 9V -os áramforrásokat.

        Ár: 632 Ft + Áfa (Br. 790 Ft)

http://www.hutira.addel.hu/products.php?prcategory=17025&PHPSESSID=64fdce3b9be
dd64d08a4cbc4f1a38df1

ezzel akkor 2 szál dróttal egy  akkupack  darabjait is körbe tudom mérni?