[Epitesz-barkacs] hegesztett fejsze

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Jún. 10., Cs, 09:14:35 CEST

ha egy fejszefejet eknek hasznalsz, azzal barmi tortenhet. a jelzett helyen is csak ugy tud eltorni, ha utod a fokat mint allat, rendes fejszecsapas eseten ott nem nagyon van rajta terheles.

edzeni nem kellene, mert ha kemeny, akkor egyben rideg is, akkor meg szilankosan torik, pattan, repul, meg veszelyesebb.

vajk