[Epitesz-barkacs] USB-s DVB-T vevő

SZIGETI Szabolcs szigi at ik.bme.hu
2010. Jún. 10., Cs, 10:48:46 CEST

Hali!

Hamár itt vannak USB tv szakértők, nekem olyan kéne, ami:

1 - tud venni analógot (kábeltévére dugva)
2 - tud venni DVB-T -t , ha éppen mobil vagyok, és ugye elvileg hamarosan
megszűnik az analóg adás, ha jól tudom
3 - mindezt magyar viszonyok között is tudja

Tudtok-e ajánlani valami kapható típust, lehetőleg személyes tapasztalat
alapján (mert a leírásokban nem igazán lehet bízni)?

Szabolcs