[Epitesz-barkacs] taliga-kezikocsi

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Jún. 11., P, 09:12:20 CEST

koszi,

ilyet lehet venni mindenutt, de nem igazan kuteri hasznalatra van. a cegnel evente elhasznalunk egyet.

hasogatott tuzifat fuves udvaron, kuszobon hurcolni kellene.

erosen hajlok ra, hogy csinalni kellene camping bringa vagy talicska kerekebol, de nem tudok hegeszteni, meg nincs kedven kiserletezni.
vajk