[Epitesz-barkacs] Hoerzet

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jún. 12., Szo, 21:49:38 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.06.12. 19:49:50 +2h-kor írta:

> Számomra meglepőt tapasztaltam:

A hőmérséklet nappal magas, éjjel viszont erősen leesik, mert a gyér növényzet
miatt a száraz levegőben (a relatív páratartalom 20–25%) erős a kisugárzás.
hu.wikipedia.org/wiki/Sivatag

> Mi lenne, ha sivatagi szintre (kb 15%) sikerülne levinni? Megfagynék? :-)

Ugyanazon a 25 oC hőmérsékleten a száraz sivatagban szinte fázunk, míg
a tengerek melletti magas páratartalmú környezetben az izzadságtól ingünk a
www.eon-energiaszolgaltato.com/index_eiroda.php?... -