[Epitesz-barkacs] sini alkatresz

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jún. 13., V, 00:28:10 CEST

Pataki István  <pataki.istvan at freemail.hu> 2010.06.12. 23:47:51 +2h-kor írta:

> Ha egy nagyon jó nőt látsz gondolj arra, hogy biztosan azt is útálja
> valaki :)

:-)

> Üdv
> pi

bolt és bolt között  is van sok eltérés

pl. a wattvill  webáruházuk weblapján láttam egy nekem megfelelő
ketyerét, és házhozszállíttatás helyett a boltjukba mentem (hogy
biztonsági okból a vásárlás előtt utoljára megnézzem)

a nagypapa és a nagymama volt ott a nyitvatartás biztosítéka,
(amíg az unoka a beszerzést vagy a házhozszállítást intézte)
és megmondtam,  hogy a weblapon milyen néven volt az a ketyere,
a nagymama megnézte a gépen a fényképet és a raktárból kihozta

és ha választhatok a sini csilivili és a wattvillos bolti nagyszülők
közül, hááát inkább a wattvilleseket választom
(annak ellenére, hogy elektroszakmai szempontból annyit
értettek hozzá, mint én)