[Epitesz-barkacs] szokereses a Jogtar DVD-n?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jún. 14., H, 16:45:26 CEST

szokereses  a Jogtar DVD-n?

találtam egy könyvtárat, ahol jogosultan használják a Complex DVD-t,
és ott mint könyvtári tag, én is használhatom :-)

a pár évvel ezelötti CD-n  teljes kereséssel
pl. a "kerítés" szót beírtam, és az akkori 55000 joganyagban
végigtekert, és megjelölte azokat, ahol ez benne szerepelt
a PTK , a PTK kommentára, és  sok joganyagot, amiben benne van
a szó vagy szótöredék formájában

a mostani gondom az, hogy a "joganyag belsejében"-nél beírom a kerítés szót,
és a kb 165000 joganyagban végigteker, de "ilyen sehol sincs"

de ha bemegyek a Polgári törvénykönyvbe, akkor ott megtalálja,
de "kívülről nem".

persze lehet, hogy valamit valahol nem állítottam be?