[Epitesz-barkacs] reflektoros szomszedidegelo

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jún. 16., Sze, 16:46:47 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.06.16. 13:44:48 +2h-kor írta:

> Akárhogy is, elképesztő ez a direkt kibaszósdi. Hogy nem lehet megbeszélni
> vele.
> Semmiből sem állna olyanra állítani, hogy csak akkor gyulladjon fel, amikor
> az ő
> kertjében járkál bárki, mert hogy a képből látszott, hogy összefüggő, nem
> átlátszó kerítés van. Ez natúr rosszindulat. Nem értem, miért jó így élni
> bárhol  is.

150W  78mm vonalhalogén
http://lampa.bolt.hu/shop_ordered/2512/shop_pic/74946-21-31.jpg

a birtokvédelmi jogásznak a "legfontosabb", hogy mikor szerelték fel
( 1énél több, vagy kevesebb )

valami olyan leírást keresek, ahol le van írva, hogy a felszerelés után
a két oldalsó csavarral percek alatt lehet dőlésszöget állítani

tehát rá kell ébreszteni arra, hogy nem a falra felcsavarozás dátuma az
izgalmas,
hanem hogy BÁRMIKOR átirányítható, dőlésszöge 5 percenként is
változtatható

ilyen leírást tudnátok találni? valakinek van ilyen, amihez leírás is létezne?