[Epitesz-barkacs] reflektoros szomszedidegelo

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jún. 16., Sze, 19:11:29 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> 10m :-(  de 18m távolságból is kapcsol

Hát akkor nem éred el.

> ha  olaszliszka-veszélyes, akkor a tyúkper a biztonságosabb,
> mert akkor a bírót verik agyon,
>
> ha meg én akarok igazságot osztani, akkor engem vernének agyon
> (és az önkormi azt mondaná, hogy nem is tudtak a problémáról)

Ki kéne valaki segítségével, akinek van ilyesmije, az infralézert.
Hogy lehessen látni, hova céloz, elsőre valamire rá kéne erősíteni látható
fényűt, és azzal összelőni. Ezzel alkalmas helyről, ahonnan a szomszéd nem
látja, belelőni az infrával úgy, hogy a látható segít. Ha bejött, a beállítás
így megtörténhet, aztán a láthatót már nem kell használni.

2-3 különböző irányból is rá kéne lőni, hogy ha kitakarással meg akarja
állípítani, hogy honnan jön a működtetés, ne legyen egyszerű dolga.