[Epitesz-barkacs] digitális alaptérkép

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jún. 18., P, 22:16:39 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2010.06.18. 21:03:52 +2h-kor írta:

> Nem csak akkor.
> Ha építkezik, a beépítési százalék miatt esetleg pont ezért nem fér
> el a garázs.
> Egyébként is, ha egyszer az övé, miért ne legyen az övé?

36m hosszon 11cm, és ez a 11cm bizonyíthatja, hogy
nem a mezsgyében (telekhatáron) van a kerítésed,
hanem a "saját telkeden", azaz betartottad az
építési törvényt, és nem vagy "túlépítõ"

a bal szomszéd földhivatalijában is 4m2 -rel kevesebb,
és erre építi azt az elgondolását, hogy azt a 4m2
miattam lehetett kevesebb

csak hát az én földhivatalimban is 4m2-rel kevesebb van,
szóval ha a baloldalitól elvettem volna, akkor nekem több lenne,