[Epitesz-barkacs] szokereses a Jogtar DVD-n?

Erdos Zoltan silverst at t-online.hu
2010. Jún. 20., V, 11:17:08 CEST

jo szerzodesekbol.. pld az ugyvedek cegalapitashoz hasznalt kitolto
programja, illetve most legujabban a kotelezo cegeljaras archivalas...
amiben pofatlan osszegeket kernek el neten keresztul elerheto
archivalasert, tarhelyert..

egy ugyved intenziv cegalapito munkaval 2 ev alatt kepes termelni 1
cd-nyi doksit (ami jelentos resze pdf-be agyazott scannelt grafika)
ezert tole elkernek 3-4 1T vincsi arat.
Kohn bacsi mondana, nagy biznic ....

de teny, hogy egyre tobben allnak at alternativ jogtar cd-re (opten, stb)