[Epitesz-barkacs] szokereses a Jogtar DVD-n?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jún. 20., V, 12:07:45 CEST

Auth Gábor  <auth.gabor at javaforum.hu> 2010.06.20. 10:35:35 +2h-kor írta:

> Halihó!

>   Évek óta nem értetem, hogy miből él meg a Complex, és ki az az elvetemült,
> aki megveszi a jogtár CD/DVD-t, de úgy látom ez olyan, mint ahogy sokak
> szerint a bank az OTP, a többi nem is létezik.
>
>   Ingyen van, mindig friss, használjátok:
>   https://kereses.magyarorszag.hu/jogszabalykereso

a Comlexben pl. a Ptk 100. paragrafusát kikeresem, akkor minden olyan bírósági
határozatot, stb kijelez, amit szintézisként eddig máshol nem sikerült
megtalálnom .-(

tehát  pl. az eredmény.
~~~~~~~~~~
1959. évi IV. törvény  a Polgári Törvénykönyvről

100. § A tulajdonos a dolog használata során köteles tartózkodni minden olyan
magatartástól, amellyel másokat, különösen szomszédait szükségtelenül zavarná,
vagy amellyel jogaik gyakorlását veszélyeztetné.
       PK 3. szám
       KGD2004. 27. A zajkibocsátási határértéket az épülethez tartozó
pihenést szolgáló keretben is        vizsgálni kell [1959. évi IV. törvény
100. §, Alkotmány 9. §, 30/1994. (X. 6.) KTM rendelet].
       BDT2009. 2059. I. A közérdekből végzett tevékenység .....

és itt még többszáz találat is van
~~~~~~~~
például.
Az általános személyiségvédelembe a Ptk. 81. §-ában foglalt rendelkezés
kapcsolja be a titok
védelmét
Ezt az önmagában nem valami sokat mondó generálklauzulát a bírói gyakorlat
tölti ki konkrét tartalommal, ....

tehát nekem nem elég egy törvény egy mondata, mert  az ide tartozó  "konkrét
tatalom"
nélkül az nem sok sz at rt érő .-(

ha a fent említett szintézist a complexen kívül máshol is megtalálhatnám, jó
jönne,
és megköszönöm előre is, ha ezt valaki elmondaná nekem is