[Epitesz-barkacs] szokereses a Jogtar DVD-n?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jún. 20., V, 16:52:21 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.06.20. 16:11:13 +2h-kor írta:

> zöme nem tud róla. Ezzel együtt én egyetértek azzal, hogy pl a joganyag, ami
> ugye az ismeretétől függetlenül mindenkire kötelezően érvényes, annak nem
> szabadna csak pénzért hozzáférhetőnek lennie, hanem bárki számára többféle
> módon
> is elérhetővé kell tenni. A legkönnyebben használható módi pedig bizony a
> net.

az átvitt a

https://segitseg.magyarorszag.hu/segitseg/portal/kereses/jogszabalykereso.html

A jogszabálygyűjtemény bárki számára személyazonosítás nélkül,
korlátozástól mentesen és díjmentesen hozzáférhető.
(Mi szabad és mi nem? Olvassa el Jogok és feltételek oldalunkat!)

-------------------
Ön még nem lépett be!

Belépés
Regisztráció
Aktiválás
--------------------

"bárki számára személyazonosítás nélkül"
már nem valósul meg

a magyarorszag.hu -ra 2002-ben !!! aktiválókódot
postai úton kellett kérvényeznem, postai
úton csak személyesen átvehetőt kaptam, és az
aktiváláskor nem engedett be...
Telefon, stb...

Internet tulajdonságai -> biztonság ->
-> zóna biztonsági szintje legalacsonyabbra

nem tetszett, de bekapcsoltam
újabb telefon...

internet tulajdonságai -> speciális
mindent pipálni, stb

még mindig nem ment, újabb telefon.
kapcsoljam ki a ZoneAlarmot

még mindig nem ment, újabb telefon.
a routeremet kerüljem meg, közvetlenül
kapcsolódjon a gépem a netre

még mindig nem ment, újabb telefon.
most látja, hogy IE6.0 kellene neki, nekem csak  4.0

no itt durrant el az agyam, router vissza,
ZA be, minden visszatiltva, oszt' menjenek a b.p.a

szóval 2002 óta nekem ennyit már nem ér :-(