[Epitesz-barkacs] labazati hoszigeteles

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2010. Jún. 21., H, 08:42:05 CEST

Szervusz Szépygab!

Sicofolra gondoltál?
http://www.sicofol.hu/

> Ha kiáll a földből az xps, akkor mehet fölé a vízorros profil, és nem
> kell a fólia. Esetleg a homlokzatburkolat alsó részén egy csíkon még
> kenhető szigetelést elhelyezhetsz a színvakolat alá, ha kevesled a 10

Az mindenképp kevés, szerintem kellene 30-40 cm csapóeső meg olvadó hó
ellen. Jó, az utóbbi extrém meg rövid ideig tart, de emiatt nem
ártana, hogy a lábazat toldástól (szigetelésindítás) mentes legyen.
Amúgy szimpatikus megoldás.

Mondjuk ha nincs szigetelésindítás, a 20 cm XPS-t kell nagyon jól
fölragasztani, aztán egybe bekenni valamivel, ami vakolható. Itt
viszont szerintem könnyen elmozdulhat idővel az XPS meg fölötte a
Heraklith, és ott bemegy a víz. Időnként körbe kell menni egy tubus
tömítőanyaggal.

> Nem vakolható és védeni kell napsütés ellen.

Akkor ez nem jó, mert erre már szerelni nem lehet, ragasztani valamit
meg szerintem necces.

szia: Balázs