[Epitesz-barkacs] labazati hoszigeteles

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jún. 21., H, 17:27:11 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.06.21. 15:59:36 +2h-kor írta:

> Jó, de most belvizes talajon épült, alaptalan házakról volna szó.
> Láttam ezeket a házakat még használatban, aludtam is bennük nem is egyszer
> régen.
> Az volt a feltűnő, hogy szinte minden évben le kellett az ajtókból venni

no, pont ilyenről beszélek én is.

az adott településen vagy az adott udvarban található "helyi anyagból"
( agyagból, vagy löszös homokból, vagy akármilyen talajból )
"vízzel fel nem ázóvá" teszem. és az nem fog süllyedni 0,05 centit sem,
és az ajtók alját  sem kell farigcsálni

mindezt azért, mert pl. az útépítés szakmában ezt már kitanulták  bő 100
évvel ezelőtt, hogy hogyan lehet a "helyi anyagokat" stabilizálni