[Epitesz-barkacs] SD kartya

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jún. 22., K, 19:26:48 CEST

Erdos Zoltan wrote:
> nem ajanlom
>
> mellesleg mit ertesz azon, hogy elmegy az agya ?
>
> milyen tipusu gep ?

Már volt róla szó, azt érti alatta, hogy a gép elfelejti a beállításait, nem
azt, hogy az sd kártyáról eltűnik az adat.

Én sem bántanám ezt a részt, bár van egy előnye: ha sikerül a gépet kicsinálni,
akkor lehet venni egy újabbat, aminek már nem fog "elmenni az agya" a dologtól.

Nekem pl egy fuji van, nem volt drága, és miután azt vettem észre, hogy ha nem
használom, akkor is előszeretettel lezabálja az aksikat, ezért próbáltam aksik
nélkül tárolni, illetve fóliával elszigetelni az egyik aksit..., akkor jöttem
rá, hogy akkor meg minden beállítást elfelejt.

Biztos van benne valami szuperkapac, mert az alatt se felejti el a beállításait,
amíg kiveszem az aksikat, feltöltöm, aztán visszarakom. Szóval pár óra alatt még
nem felejt.

Ezért gondoltam, hogy érdemes lenne másikat venni.

Másik lehetőség: a régebbi, kisebb gépemben mintha lenne egy kis lithium elem,
ami arra való, hogy ne felejtse el ezeket a beállításokat. Régebben lehet, hogy
ez volt a divat, és a tiedben is van, Mágus, csak még nem fedezted fel. Ha ezt
kicseréled, akkor nyugisan ki lehet venni az aksikat töltésre.