[Epitesz-barkacs] SD kartya

Topybear topylista1 at topybear.hu
2010. Jún. 22., K, 22:42:18 CEST

On 2010.06.22. 20:50, Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> http://www.digitalcamera-hq.com/products/kodak-easyshare-cx7300
>
> ott a legutolsó commentet  a google-val  lefordítottam, és tényleg lehet
> valami kis csavarral
> takart biszbasz
> -----
> Már egy kis ideig, mivel láttam a régi 7300, de IIRC van egy kis csavar
> phillips, amit kibont cserélni. Szükséged lesz egy kis órát meg a csavarhúzó.
> Tudod kap őket minden boltba. De ha lenne jobb, hogy azt tenni, így ha a
> csavarokat ki, akkor van valamilyen garancia megőrzésében a javítás.

> [...]
Az az elemtartó ajtajának cseréjéről szól. Viszont van rajta USB
csatlakozó, ez ígéretesebb. Sőt van rajta dokkoló csatlakozó, a doksik
szerint a dokkolóba rakva tölti az akksikat, szvsz ez a megfelelő
'támadási' pont.
<http://pinouts.ru/DigitalCameras/kodak_dock_vid_pinout.shtml>
<http://www.allpinouts.org/index.php/Kodak_Easyshare_camera_dock>

Topy