[Epitesz-barkacs] E85 futoertek

gyapo gyapo at freemail.hu
2010. Jún. 24., Cs, 16:33:01 CEST

>amikor nekem a 403-as moszkvicsom volt, amit az oroszok 70-es oktánszámra
>méreteztek, annak a 86-os benzin rossz volt. 20% petróleummal lerontottam, és
>a gyújtásszöget elállítva a 70-es oktánra, rögtön jobban ment, mintha
>fenékberúgták
>volna

Nekem 412-es Moszkvicsom volt, es Kecel Vagy
Soltvadkert mellett tankoltam egyszer olyan
95-ost, hogy beugrottak a csorgokigyok a motorba.
Se elotte se utana nem csorgott, csak attol a benzintol.
Az e85-tel az injektorokkal is varialnak, hogy
hosszabb ideig legyen nyitva, mert kevesebb
levego kell az elegetesehez. Tehat pusztan a
gyujtasi idopont eltolasa nem eleg, illetve porlasztos kocsinal fuvokazni kell.

Udv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu