[Epitesz-barkacs] asvanyolajos szivattyu

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jún. 25., P, 00:10:44 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

>> Komolyan azt hiszed, hogy rajuk lehet?
>
> bocsi, akkor együttérzésem.
>
> nem tudom, mennyire lehet tankoláskor
> észrevenni, hogy vizes-szaftot mér?

Szerintem nem a víz miatt nyekkent ki. Az adagoló szivattyú - ellentétben a
kompresszorral - kifejezetten folyadék továbbítására való. Viszont nem mindegy,
hogy mi a folyadék. Ha dugulás van, akkor baj van. A víz meg gondolom nem volt
éppenséggel tiszta, és valahogy átjutott a szűrőkön. Vagy lehet, hogy más, pl a
porlasztócsúcs szállt el...

Amúgy nem igazán értem, ennek kellene lennie valami lefújási lehetőségének, nem?
Persze ma már másmilyenek az adagolók, mint régen, én meg csak régit láttam.