[Epitesz-barkacs] asvanyolajos szivattyu

SZIGETI Szabolcs szigi at ik.bme.hu
2010. Jún. 25., P, 08:33:58 CEST

Hali!

Be kell építeni egy víz-szeparátor szűrőt a szívócsőbe valahova.

Ez valahogy így néz ki:
http://cgi.ebay.co.uk/Single-Fuel-Filter-Assembly-Cav-Glass-Bowl-1-2-20UNF-/320514647686

(Most épp az ebayen találtam egyet képpel, de itthon is kapható). Ennek az
üveg alső részében látod, ha víz van. (Plusz előszűrő is a nagyobb
szmötyikre, tehát duplán használ, a szűrőbetét cserélhető, a vizet meg egy
leeresztő csavaron át le tudod engedni).

Létezik olyan verzió is, aminek az aljában van egy érzékelő és pl. egy
figyelmeztető lámpát be tudsz vele kapcsolni, ha víz van benne.

Szabolcs