[Epitesz-barkacs] asvanyolajos szivattyu

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jún. 25., P, 15:33:38 CEST

SZIGETI Szabolcs  <szigi at ik.bme.hu> 2010.06.25. 08:33:58 +2h-kor írta:

> Hali!
>
> Be kell építeni egy víz-szeparátor szűrőt a szívócsőbe valahova.
>
> Ez valahogy így néz ki:
> http://cgi.ebay.co.uk/Single-Fuel-Filter-Assembly-Cav-Glass-Bowl-1-2-20UNF-/
> 320514647686
>
> (Most épp az ebayen találtam egyet képpel, de itthon is kapható). Ennek az
> üveg alső részében látod, ha víz van. (Plusz előszűrő is a nagyobb
> szmötyikre, tehát duplán használ, a szűrőbetét cserélhető, a vizet meg egy
> leeresztő csavaron át le tudod engedni).

az öreg fiat regata nem tartalmazott sem érzékelőt, sem üvegalkatrészt,
tehát semmi olyat, ami egy laikust segítene ( a benzines moszkvics 403-ason
50 évvel ezelőtt volt olyan üvegpohár az alján, amit az alján levő csavart
kicsavarva
ki lehetett a víztől üríteni, hát a Fiat Regata ilyet nem tartalmazott :-(  )

> Létezik olyan verzió is, aminek az aljában van egy érzékelő és pl. egy
> figyelmeztető lámpát be tudsz vele kapcsolni, ha víz van benne.

2003 -ban tankoltam utoljára dieselt ( betegség miatt nincs azóta jogsim
meghosszabbítva orvosilag )
és akkoriban PIROS dieselt fröcsköltek a tartályomba, ahol rendszeresen
tankoltam
( ma vettem észre, amikor leszivattyúztam a tartályból, és ha lett volna a
Fiat Regata üzemanyagrendszerén üvegcső, vagy bármilyen üvegtartalmú
ketyere, akár észre is vehették volna az adagolójavító cégnél :-(   )