[Epitesz-barkacs] kemeny gyumolcsiz (hitlerszalonna)

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jún. 26., Szo, 16:40:22 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2010.06.26. 14:36:48 +2h-kor írta:

> sütésálló lekvár
>
> Udv
>
> szepygab

köszi, jelenleg a faluban az egyik kisboltban olyan tizenkilós tömbből
árulják (gyerekkoromban fadobozban)  az íze is megfelelő,
és 400Ft/kg ként árban is jó

ez azért drágább lehet:
Vitamór vegyesíz 0,5 kg tálcás sütésálló
Sütésálló gyümölcsíz. Gyümölcshányad:54g gyümölcsvelő/100gr. Összetevők:
gyümölcsvelő, glükóz-fruktózszörp, zselésítő anyag, étkezési sav,
tartósítószer,
aroma, színezék.

de ezt is találtam, szóval nem sok helyen gyártják

Kiskunfélegyháza / Bács-Kiskun
http://www.marillen.hu