[Epitesz-barkacs] nyugaton nyugszik a nap

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jún. 28., H, 21:41:27 CEST

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2010.06.28. 20:51:46 +2h-kor írta:

> De most ezen mit nem tudsz, vagy miért indult ez a téma?

emlékeim szerint 25évvel ezelőtt nem kellett pl. benapozási
vizsgálat  és pont jun 21-én elégüljenek ki bizonyos paraméterek

( Árnyékvető szerkezetek esetén benapozás számítás, mely igazolja, hogy
a nyári napforduló idején (jún. 21.) az árnyékvetővel ellátandó nyílászárók
középpontjai árnyékolt állapotban lesznek (maximum napi négy óra
benapozás megengedett )  )

és mondjuk pl. az udvaron a  növényeim mennyi ideig napozhatnak
(vannak olyan növények, amik az árnyékosabbakat szeretik)