[Epitesz-barkacs] nyugaton nyugszik a nap

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jún. 28., H, 22:43:00 CEST

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2010.06.28. 22:17:24 +2h-kor írta:

> És most kell? Kinek?

Árnyékvető szerkezetek esetén épületenergetikai szakértő által végzett
benapozás számítás, ....
----------
pl. 45/1997. (XII.29.) KTM rendelet
az építészeti-műszaki tervdokumentációk tartalmi követelményeiről.

Igazoló műszaki számítások - épületfizikai, energetikai, tartószerkezeti,
akusztikai, benapozási - hatályos nemzeti szabványokban foglaltak
szerint (a "R" 5. § 14. pontjában és 6. § m./ pontjában előírt tartalommal

pl.  A kategóriába sorolás a 7/2006 (V.24.) TNM rendelet szerinti
épületenergetikai
számítás alapján történik, melyet a KESZ_panel.xls segítségével kell
elvégezni.
Az energetikai besorolások (kategóriák) és a klímabónuszok ismertetése a
pályázati útmutató függelékében található.