[Epitesz-barkacs] Padlofutescso

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2010. Jún. 30., Sze, 20:41:39 CEST

njjano at firegate.hdsnet.hu írta 30 Jun 2010  19:08 levelében:
> az oxigendiffuziomentes muanyag padlofutescso" az gyakorlatilag az un.
> Unicso"? 5 retegu, alubetetes mittomen, az jo arra, ugye? Tudom, a rez
> lenne idealis, de egy lotto o:to:s is idealis lenne ugyebar... Egyebkent
> ugyis csak komfortnovelo tenyezo lesz egy hidegburkolatu folyoson, az
> elsodleges meleget a radiatorok adjak majd.
A padlófűtőcső nem alubetétes, azon egy ráextrudált műanyag réteg
adja a zárást. Jellemzően mások a méretei is, más fittigekkel megy.

Én lehetőleg kerülöm a vegyes rendszereket, ami bonyolódik könnyebben
romlik vagy hibázik.
Nem tudom van-e adatod a folyozó hőigényéről? Kb. 80 W/m2 hőleadással
számolhatsz a padlófűtésnél, megnézheted, hogy elég-e radiátor
nélkül. Mondjuk pont a kis alapterületű helyiségeknél szokott gond
lenni.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu