[Epitesz-barkacs] Fw: betorok ellen?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Már. 1., H, 00:13:34 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.02.28. 20:49:25 +1h-kor írta:

> Nekem vannak ilyen dilemmáim. Mérni szoktam, ott van a megérinthető hálózati
> meg
> egyéb fesz. Pl rámjön a ..., szóval rohannom kell. Ha ezalatt valaki
> besurran, és
> ráragad a delejre, odavész, akkor én vagyok a hunyó vagy nem?

létezik tenyérnyi méretben villamosság nyilas táblácska
pl. http://arkoz.hu/termekkep/000040/00295.jpg
egy ajtóra, vagy a sátornál egy ilyet kiteszel,
Te  kiraktad, ennyi várható el tőled, egy idegen behatolóra
tekintettel ennél többre nem érzed kötelesnek magadat

> Más lehetőséget is lehet agyalgatni. Pl valaki állványozza a házát, még
> nincs
> kész, valamiért el kell mennie, vagy csak rájön a szükség. Még nem mászható,
> de
> már nem borul össze, mondjuk nincs jól kirögzítve fűhöz-fához-falhoz. Jön a
> betörő, nincsak, állvány, felmászik rá, hogy feljebb valahol bejusson, az
> ledől/összeomlik, megtörténik a baleset. Ekkor mi van?

ez lefed mindent :-)
"Építési terület! Idegeneknek belépni tilos!"
vagy
Vigyázz! Munka terület. Illetékteleneknek belépni tilos.