[Epitesz-barkacs] Fw: betorok ellen?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Már. 1., H, 01:59:53 CET

Hofferek Attila wrote:

> "Országos Frédéric Joliot-Curie Sugárbiológiai és Sugáregészségügyi
> Kutató Intézet III. számú extra dózisú vizsgálólaboratórium, és
> hasadóanyag raktár" (biológiai veszély, sugárveszély, robbanásveszély
> tábla)

Szinte mindegy, milyen táblát rakok ki, mind valaki figyelmét fel fogja hívni
valamire. Ha cégtáblát, az is azt sejtteti, hogy itt van valami, amit el lehet
vinni. Ha veszélyes anyag, akkor a terrorista gondolatokat forgatóknak fog
feltűnni. Ha hatékony biztonsági rendszerre való figyelmeztetést, akkor arra
gondolnak, hogy itt biztos van mit védeni, tehát érdemes szétnézni.

> Régebben szórakoztam olyasmivel, hogy a telefont úgy vettem fel, hogy
> mittudomén halló patológia, vagy hasadóanyagraktár, vagy ilyesmi, a
> vonal túloldalán meg lehetett hallani azt az ijedtséget, mintha a
> vonalon keresztül is terjedne a dolog :-)

:-) Ez viszont jó gondolat! Rengeteg a telefontarifa célú, meg alapítványi,
kuncsorgó telefon. Ki fogom próbálni ezt az elvet.

hjozsi

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 4903 (20100228) __________

http://www.eset.hu