[Epitesz-barkacs] Fw: betorok ellen?

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2010. Már. 1., H, 09:38:21 CET

> Lehet majd cifrázni még: honnan szerezte meg ezt a számot, ne mozduljon
> onnan, nemsokára magáért megyünk, :-)

((((((-:

én azzal szórakozok néha, hogy mondjuk Gipsz Jakabot keresi valaki
tévesen, és elkezdek vele Gipsz Jakabként beszélni. Van, hogy egy
percig is megy, válaszolok a kérdésekre. Általában hamar
megkegyelmezek, ha nem jönnek rá, de volt, akivel hosszasan beszéltem
az aktuális dolgairól, majd abban a hiszemben rakta le a telefont,
hogy most Gipsszel is mindent jól megbeszélt, ráér egy hónap múlva
hívni (-:

szia: Balázs