[Epitesz-barkacs] Fw: betorok ellen?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Már. 1., H, 11:00:25 CET

Auth Gábor wrote:

>   Most kapcsoltuk be az új portált, erre már fel akarsz tölteni valami
> nyomtatványt? :D

Hát ha apechos, akkor igen, és már fel is töltöttem.

(Sajna elszállt a gépem, és most egy régi, kicsit gyengus gépen nyomulok, nincs
időm az időközben megjavított gépre mindent visszatelepítgetni. Még be se másztam
az asztal alá, hogy berakjam, és összedugdossam. Inkább ide felraktam az
abevjavát, és a megfelelő nyomtatványt.)

Nem lehet véletlenül, hogy ezután (ha írod, hogy valami új lett ott), akkor az
átvezetési nem 4-6 hét alatt hajtódik végre, hanem mondjuk 1-2 hét alatt? :)

hjozsi

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 4903 (20100228) __________

http://www.eset.hu