[Epitesz-barkacs] ABEVJAVA ? Fw: betorok ellen?

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2010. Már. 1., H, 12:35:56 CET

Halihó!

2010. március 1. 12.01.02 cst dátummal ezt írta:
> ha már szóbakerült az abevjava és linuxosok is vannak a vonalban

  És még közöm is van érintőlegesen mindkettőhöz. :)

> a CD-ről  telepítés nélküli Live linuxos indítókon van JRE 1.6 ?

  A Java 6 három éves múlt, mindenhol elérhető, kivéve a 12-13 évesnél idősebb
oprendszereken, szóval szerintem erősen keresni kell olyan disztribúciót,
amelyben nem Java 6 van. Amelyikben nem az van, abban OpenJDK van, ami Java 6
kompatibilis (annak leszármazottja).

> mert az abevnek 2010 júl 1 -től minimum ilyen JAVA kellene :-(

  Miután a Java 5 tavaly elérte élete végét... ez egy érthető lépésnek
látszik. :)
--
Auth Gábor