[Epitesz-barkacs] Fw: betorok ellen?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Már. 1., H, 15:41:34 CET

gyapo wrote:

> Nem szabad annyit telepitgetni, nem egeszseges. Portable a jelszo.

Biztos, de a közölt linken nem azok vannak.

Végül kiderült, mi a gond. a power point viewer nem indul el. Asszem elvagyok
nélküle - hacsaknem mondasz rá valami régebbit, ami akár lehetne portable is.

A másik kettővel (word és excel viewer) teljesen elégedett vagyok.

Ez az egész úgyis csak kísérlet, hamarosan csak összerakom az erősebb gépet, ha
már áldoztam rá. Ott biztos a 2007-es pp megjelenítő is fog menni.

De ha mondasz helyeket a másik két megjelenítő portable verzióira is, azt előre is
megköszönöm!

hjozsi

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 4904 (20100301) __________

http://www.eset.hu