[Epitesz-barkacs] tea RO vizbol

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Már. 2., K, 11:31:45 CET

Újabb tapasztalat. Kaptam 2 flakon háztartási RO készülékből származó, tehát
utósózott vizet. Ez pont úgy viselkedik a teafőzőben meg a bögrében, mint az
ioncserélt víz, tehát nem fog úszni semmi a tetején, nem fogja meg a tea az
edényeket, a tejjel is szépen elegyül.

Kipróbáltam azt is, hogy ha megsózom a vizet a teafőzőben :-), akkor mi lesz. Sima
konyhasó ugye. Az se teszi fogóssá. Szóval mitagadás, nem igazán tudom, mi a fene
lehet a csapvízben, amitől olyan lesz a tea.

Még teszek egy olyan kísérletet, hogy külön edényben felforralom, aztán öntöm át a
lehült vizet. Ha ez se fog, akkor valszleg a forralástól kicsapódó anyagok (amik a
vízkövet okozzák) a ludasak.

Na nem, mintha ennek az egésznek olyan ménkű nagy jelentősége lenne! :-) De hát
nem jobb, ha tiszta marad az edény, és nem lesz a tea feketekávé színű?

hjozsi

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 4908 (20100302) __________

http://www.eset.hu