[Epitesz-barkacs] Fw: betorok ellen?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Már. 2., K, 12:42:57 CET

gyapo  <gyapo at freemail.hu> 2010.03.02. 09:15:06 +1h-kor írta:

> Dvd helyett egy directoryban a wincsin. Es nem az
> osszes, mert vannak olyanok is, amikbol meg nem
> talaltam portable verziot, meg driverek, tuzfal, java, antivirus.

a registryben levő útvonalakat át lehet buherálni:

"ProgramFilesDir"="C:\\Program Files"
"CommonFilesDir"="C:\\Program Files\\Common Files"
"Plus! VersionNumber"="IE 5 6.0.2800.1106"
"WallPaperDir"="C:\\WINDOWS\\Web\\Wallpaper"
"MediaPath"="C:\\WINDOWS\\media"
"ConfigPath"="C:\\WINDOWS\\config"
"SystemRoot"="C:\\WINDOWS"
"OldWinDir"="C:\\WINDOWS"

pl. ezt is át lehet írni

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\CLASSES\WMDFile\DefaultIcon]
@="C:\\Program Files\\Windows Media Player\\wmplayer.exe,-120"

a win3.1 idejében egy CD-re írtam ki minden szart, és összesen 1Mb
kellett a winyón lennie, a többit  " a hálózati szerverről "
( a CD -ről ) olvasta be

(akkor egy 40Mb -os vinyóm volt, és egy 650Mb CD volt a "szerver" )