[Epitesz-barkacs] Akku kábel készítés

SZIGETI Szabolcs szigi at ik.bme.hu
2010. Már. 3., Sze, 16:35:12 CET

Hali!

Még az is lehet, hogy meg tudnák csinálni. Igazából többek között az itt az
egyszerűség lenne egy fő szempont, azaz pl. elküldök egy mailt, vagy egy
papírlapot az igényekkel, megmondják miber kerül, ha tetszik az ár, akkor
megrendelem, átutalom és küldik.

Valójában a különböző "amatőr" (nem minőségre, hanem a folyamatra értve)
megoldások baromi becsapósak, mert munkaidőben sokszorosát költhetem el,
azzal, hogy intézkedni, keresgetni, szervezgetni stb. kell, plusz akkor még
mindig kérdéses a garancia és társai (jó, mondjuk ebben a konkrét esetben
talán nem kritikus kockázat), a költség elszámolhatósága (mert nem tud
számlát adni pl.). Lehet, hogy amíg ezt el tudom intézni, azalatt a
megtakarítás többszörösét tudnám megkeresni, vagy egszerűbben szórakoztatóbb
dolgokra költeni az időmet.

Tudom, hogy kicsit a lista témája ellen beszélek, de szeretnék egy
klasszikust idézni:

""Nem azért barkácsoltak az emberek otthon erősítőt, mert az olyan jó dolog,
hanem egyszerűen azért, mert nem lehetett kapni a boltokban, akár sok pénze
volt az embernek, akár nem"

(http://www.origo.hu/techbazis/hightech/20071224-ingyen-letolthetok-az-otveneves-ezermester-archiv-szamai.html)

Baromi csalóka, ha az ember a saját munkáját nem számítja bele a
barkácsolásba. Az itt megtakarított időt szeretném hasznosabban tölteni,
úgysincs olyan sok, és nem biztos, hogy a barkácsolás minden ágazata
izgalmas (nekem pl. a kábelek után rohangálás biztosan nem az).

Szabolcs